2008-06-23

Mobilfunderingar

Min mobil förolyckades av den plötsliga regnskuren på midsommarafton (teknik + tunna byxor = dåligt) och funkar sämre och sämre för varje dag nu. Så när jag återgår i tjänst så blir det väl tyvärr till att plocka ut en ny (den är dock tack och lov försäkrad, annars hade det svidit ordentligt...) - frågan är då bara, vilken ska man skaffa sig?

Jag är förvisso rätt barnsligt förtjust i den jag har, men då mitt jobb kräver synnerligen ingående kunskap om flera olika modeller, känns det som en lika bra idé att testa en annan.

Så, vad säger du?

Det blir en SonyEricsson. Allt annat är för egen del uteslutet. Jag har redan tusentals tillbehör, känner mig mest bekväm med menyerna, batteritider och så vidare. Dessutom har jag inte Telia, eller tokstora fickor - i-Telefonen är således utesluten.

Ska jag köra på den fukttåliga C702, tunna och grymma C902 med 5 Mpix kamera, G900 med typ allt - eller den skönt vikbara men tunna Z770?

Tacksam för din synpunkt.

Etiketter: ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida