2008-07-11

RSS-läsare

Jag diggar verkligen den här "nya" funktionen (jag har i olika former umgåtts med Blogger sedan 2003, så den är ny...) på Blogger där man kan bygga in flödesschemat för sidor man länkar till, direkt i länkningen. Fantastisk funktion! Som att ha en RSS-läsare inbakad i sin egen sida! De bloggar jag länkar till är som kanske förstått de jag själv läser. När det kommer en ny sida bland länkarna, är det för att jag börjat läsa den regelbundet...

I övrigt då? Tja, hade Jens - skånsk syssling med roligt bockskägg - på besök i måndags till onsdags. Vet inte om det var hans fel, men sisådär fyra timmar efter att vi skilts åt i onsdags morse började jag må helt jävla perkele. Huvudet värker, yrsel, knäna skakar, kroppen känns allmänt klen... och värst av allt, jag började frysa. I butiken jag chefar över är det varmt. Varmt. Minst en eller två gånger om dagen brukar jag break a sweat. Nu frös jag så jag fick gåshud. Creepy!

Nåväl, nu känns det som om jag är fit for fight igen. Nu kör vi!

Sist men inte minst: En ny version av www.ungaeuropeer.se är uppe. Check it out. Och bli medlem. Du är väl både ung och europé?

Etiketter: , , , , ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida