2008-08-07

Krängarkung och fotbollsorakel

Börjar komma in i gammal god form på jobbet - nu när jag måste. Mycket kämpa blir det. Duktigt med personalunderskott på grund av sjukdom, semester och andra sådana budgetovänliga otyg. Men det är bara att ta i från tårna - och garva eller gråta efteråt.

Imorgon hade jag tänkt att leka krig, eller åtminstone hade jag tänkt det för ett tag sedan. Jag tror jag skippar det. Inte minst för att jag behövs på jobbet från öppning till stängning. Men jag kör i röd skjorta imorgon, för att visa mitt stöd för Armé Syd. Istället hoppas jag kunna fira stockholmarnas dag, 080808, med god mat i glada vänners lag. Är också rätt sugen på att kika förbi Stureplan senare på kvällen. Stor fest utomhus istället för att det är flera olika bratställen mellan väggar - dansgolv för upp till 35 000 personer. Grymt! Enligt vad jag förstått kommer också Biblioteksgatan att bli en enda lång uteservering/bar. Supernajs!

Har också börjat sidoblogga. Finns från och med denna vecka även på fotbollsoraklet.blogg.se, där jag kommer att blogga om Djurgården ett par gånger i veckan. Kolla in den.

Slutligen: efter mycket tvekan och viss plånboksvånda bytte* jag min vackra W890 mot en G900. Hittills lovar den gott, men jag saknar redan Smart sökning. Webbläsaren får dock MVG+.

Etiketter: , , ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida