2008-10-22

Hemma i vardagen igen

Skönt att vara tillbaka på jobbet. Igår var en märklig dag. Vakna i Budapest, vistas i Bratislava och somna hemma i Stockholm. Tre länder inom loppet av tolv timmar.

Jag frågar dock mig själv, liksom jag alltid gör: varför utsätter jag mig för Ryan Airs flygande sardinburkar gång på gång på gång? Okej att plåtarna kostade en spänn den här gången, varken mer eller mindre, men annars - när man ändå betalar några hundra? Jag tjänar väl tillräckligt för att kunna lägga på tre, fyra hundra och kunna flyga med SAS? Eller?

Hursomhelst, vi kom hem levande. Och det var som sagt skönt att vara tillbaka på jobbet igen. Makalösa siffror idag. Näst bästa dagen av alla sedan jag tog över butiken! Riktigt, riktigt kul!

Mycket skoj som händer framöver nu: snart kommer julhandeln så smått igång; det är en hel drös med fester att anordna / bevista, en massa folk att träffa och inte minst det konstanta upprätthållande av gott humör jag måste sysselsätta mig med för att inte bli höstdeppig. Då blir det så djupt att det inte funkar med nånting.

Happy face on. Två dagar kvar till lön. Nu ååååker vi!

Etiketter: , , ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida